Sayfalar

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Başka Türlü Bir Şey

 
Başka Türlü Bir şey ....

                                                 başka türlü bir şey benim istediğim
                                                    ne ağaca benzer, ne de buluta
                                                burası gibi değil gideceğim memleket
                                                                denizi ayrı deniz,
                                                                havası ayrı hava...
                                                                nerde gördüklerim
                                                                nerde o beklediğim
                                                                     rengi başka
                                                                      tadı başka...
                                             bir başka yolculuk dalından düşmek yere
                                                               yaşadığından uzun
                                                bir tatlı yolculuk dalından inmek yere
                                                             ağacın yüksekliğince
                                                       dalın yüksekliğince rüzgârda
                                                                   ve bir yeni ömür
                                                           vardığın çimen yeşilliğince
 
Ölümünün yıldönümünde sevgi ve saygıyla anıyorum Can Yücel'i... Yazdığın her cümle lime lime dokunuyor inan...Ve Yeni Türkü...Şiirlere can verdiğin için zevkle dinliyorum seni...
 

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Artık ben de takipçinizim. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Selda,
    Bloğunu uzun süredir takip ediyorum,benim blog dünyasına girmemdeki kişilerden birisin sen:)
    Görüşmek dileğiyle,
    Sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil