Sayfalar

6 Ağustos 2013 Salı

Bana zoru anlatma sen...

 
 
 
 
 
 
 
Bana zoru anlatma.
                                      O benim hayat felsefem.
Hiçbir şey kolay olmadı hayatımda, Hiçbir şeyi kolay kazanmadım..Mutluluklarım, sevgilerim en büyük acılardan doğmuştur.İşte bu yüzdendir ki;
Bana zoru anlatma sen...
Büyük kahkahaların sessiz çığlıklara gebe olduğunu bilirim ben..İnsanların gülen yüzlerinin altında sakladıkları maskeleri ilk görüşte anlamam bu yüzdendir.Her nedense ilk karşılaşmamızda uzun uzun kendilerini anlatmayı bir hak bilirler.Onların hiç dinleyeni olmamıştır yaşadıkları zaman içinde..Sen onlara ışığını verdiğin an bir nimet haline gelirsin..Sen sadece dinlersin...
Sen hep güçlüsündür, nasılsa başaramayacağın bir iş, kazanamayacağın zafer yoktur..Bütün yolları aşabilecek kudret mevcuttur sende..Oysa bilmezler ki en büyük zaferlerin cebinde sakladığın yalnız mutluluklarındır.
Alıştım artık..En kötüsü de bu biliyor musun,
İşte bu yüzden sen zoru anlatma bana, ben alıştım her nasılsa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder