Sayfalar

8 Temmuz 2014 Salı

Hamileyim :)



Günaydınnnn :)

Blog yazmaya başladığım günden itibaren bana dair, hayatıma dair pek çok şeyi paylaştım bu sayfalarda.

Dinlediğim, öğrendiğim, meraklandığım, takip ettiğim ve edildiğim arkadaşlarımla sessiz bir dostluğa dönüştü paylaşımlarımız.

Özellikle hayatımın merkezine aldığım yeniden anne olma isteği günlerce meşgul etti duygularımı. Doktorların yüzümüze açıkça söylediği bebeğiniz olmayacak sözleri her defasında yeniden acıtmıştı canımı. Bir oğlumuz vardı ancak yeniden bebeğimiz olmasını istiyorduk. Doktorumuz önce aşılama dedi ve 2 kere başarısızlıkla sonuçlanan aşılama evresinden sonra tüp bebek tedavisine başlamak üzere kolları sıvayacaktık ki, bu yolculuğun bizi gerçekten çok yıprattığını farkettik. İşte bu yüzden biz böyle mutluyuz. Nasip de varsa belki birgün tüp bebek için doktora gideriz derken, tam da herşeyi bırakmışken göğüs ve karın ağrılarım başladı.

İhtimal bile vermez iken, doktora gittiğimde "sen hamilesin " cümlesi öyle heyecan vericiydi ki. Ben hamileydim ve  Rabbim izin verirse yeniden anne olacaktım. Saatlerce ağladım, etrafımdaki insanlara aldırmadan ağladım.Korku, heyecan, şaşkınlık, hayata dair ne kadar duygu varsa birbir yaşadım hepsini.

Henüz kalp atışları oluşmadığı için doktorumuz bu duyguya çok fazla alışmamamı söylese de öyle bir duygu ki bu, sürekli dua ediyorum bebeğimin bizi bırakmaması için.Rutin kontrollere başladık geçen hafta, şimdi tek istediğim kalp atışlarının oluşmasını beklemek.

Anladım ki (doktorumun ilk söylediği şey) ; Rabbim ol derse oluyor. Bu yüzden bir kez daha teşekkür ediyorum Rabbim sana...

Bu yolda ilerleyen herkese diyebilirim ki; çok zor bir süreç biliyorum, biliyorsunuz, umut hep bizimle olsun. Dilerim bebek sahibi olmak isteyen herkes dileğine kavuşur.

Sevgiyle kalın :)



6 yorum:

  1. Çoooooooook srvindim. Allah sana bebeyine kavuşmayi nasib etsin inşallah. Dua ediyorum hep. Şimdi senin içinde edecem. sakin ol,çok hryecan yapma. Biliyorum bu mümkün deyil ama sen qayret et. Kendine diklat et. Dualarimiz bebişinle.

    YanıtlaSil
  2. Alllah seninde yavrunuda yar ve yardimcisi olsun.Rabbim bebisini kucagina saglikla almayi saglikla buyutmeyi nasip etsin.bir bebek istedigindeki anlattigin duygulari o kadar iyi anliyirorum ki:( Rabbim yardimcimiz olsun cok zor bir surec

    YanıtlaSil
  3. ayyy çoook sevindim. Gözün aydın. Allah isteyince olur. Bebeğini hayırlısı ile kucağına almanı diliyorum tüm kalbimle. Rahat ol, stres yapma. İnan ve güven Allah'a. O ne derse olur. Sevgiyle kal, güzel paylaşımlarını bekleriz

    YanıtlaSil
  4. Oley, mutlusun ve biz de mutluyuz. Olumlu dusunelim olumlu olsun, o kalp yerini bulsun, annecigini mutlu etsin, saglikla buyusun insallah. Gelismeleri bekliyoruz buyuk bir sevincle. Allah yaninda olsun.

    YanıtlaSil
  5. Okurken gerçekten duygulandım. Allah analı babamı büyütsün inşallah :)

    YanıtlaSil