Sayfalar

16 Eylül 2013 Pazartesi

aşk üç harftir

1 aylık tatilden sonra işe başladım bugün. Sabah erkenden uyanmak, kızarmış ekmek kokusu,  bir fincan çay, sonbaharın esintisi, okul telaşı... Hepsini o kadar özlemişim ki.. Dilerim herkes sağlıklı olmanın, bir ailesinin olmasının mutluluğunun farkındadır.. İç dünyasında fazla yolculuk yapan biri olarak ben, bugün, bütün bunların yanında en önemli huzurun ailedeki huzur olduğunu anladım bir kez daha. Eşime borçluyum bunu, varlığı öyle güzel bir hediye ki bana. İşte bu yüzden;

                                                      ve diyeceğim ki
                                                       aşk güzel şey..
                                                           vaktinde
                                       ve doğru insanla geldiği sürece…
                                                         Ahmet Telli

4 yorum:

  1. Ahmet Telli'ye kesinlikle katılıyorum.Vaktinde ve doğru insanın benim de hayatıma girmesini diliyorum.İyi bir eğitim dönemi geçirmeniz temennisiyle.

    YanıtlaSil
  2. Bahçe perim;
    Herşey gönlüne göre olsun inşallah.. Güzel temennilerin için teşekkür ederim,sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  3. Selam benim gibi yeni bir bloggersın takibe aldım seni banada beklerim.amediam.blogspot.com sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Seval,bloğuna katıldım bugün,görüşmek dileğiyle,sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil